بررسی گوشی آنر 70 ؛ ویژگی هایی که از گوشی Honor 70 باید بدانید

معرفی گوشی آنر 70

گوشی Honor 70 را میتوان یک محصول جدید از شرکت آنر دانست که در تاریخ 2 ژوئن 2022 عرضه شده است که در این میان نقد های بسیاری قبل از عرضه به سمت این گوشی روانه شده بود که با انتشار آن به تمامی نقد های منفی پایان داده شد که میتوانید اطلاعات سخت افزاری و دوربین محصول را در ادامه مشاهده نمایید.

بررسی گوشی Honor 70

بررسی گوشی honor 70

از اصلی ترین امکانات گوشی Honor 70 میتوان به پشتیبانی از فناوری های جدید اشاره داشت که قطعا میتواند مفید واقع شود. پشتیبانی از فناوری هایی نظیر GSM / CDMA / HSPA / CDMA2000 / LTE / 5G که اصلی ترین آن 5G بوده میتواند یک امتیاز مثبت برای محصول بشمار بیاید که برای بررسی سایر ویژگی های این گوشی با ما همراه باشید.

از دیگر ویژگی های Honor 70 میتوان به عرضه آن در یک مدل اشاره داشت که در این زمینه دیگر مشکلی بابت شناسایی و خواندن توضیحات مربوط به تمام مدل ها نخواهید داشت و با بررسی ویژگی های این محصول میتوانید تصمیم نهایی برای خرید آن را بگیرید.

مشخصات گوشی Honor 70

در این بخش از گوشی آنر 70 قصد بررسی ویژگی های ظاهری و صفحه نمایش را داریم. لازم به ذکر است بدانید جنش صفحه نمایش این محصول از نوع OLED بوده که امکان ارائه رنگ تا 1 بیلیون را دارد که بدون شک با نرخ تازه سازی 120 هرتز آن میتوانید کیفیت فوق العاده ای را در اختیار داشته باشید.

سایز 6.67 اینچی این محصول میتواند بسیاری از بازی های گیمینگ که امروزه به محبوبیت رسیده اند را برای شما اجرا کند که وضوح صفحه نمایش در اندازه های 1080*2400 پیکسل با تراکم پیکسلی 395 ppi بوده است.

سخت افزار گوشی آنر مدل ۷۰

سخت افزار گوشی آنر مدل ۷۰

برای بررسی مشخصات فنی گوشی آنر ۷۰ باما همراه باشید که در این بخش قصد داریم تمام ویژگی های مربوط به سخت افزار محصول را برای شما عزیزان بازگو کنیم:

  • سیستم عامل: وجود اندروید ورژن 12 که با رابط کاربری Magic UI 6.1 همراه است
  • چیپست: وجود Qualcomm SM7325-AE Snapdragon 778G+ 5G (6 nm) را میتوان یکی از اصلی ترین دلایل بوجود آمدن فناوری 5G در این محصول دانست که قدرت بالا و توان مصرفی کمی را در اختیار دارد.
  • سی پی یو: با استفاده از سی پی یو Octa-core (1×2.5 GHz Cortex-A78 & 3×2.4 GHz Cortex-A78 & 4×1.8 GHz Cortex-A55) که شامل هشت هسته پردازشی است میتوانید بسیاری از اقدامات سنگین را با سرعت بالایی انجام دهید بدون آن که با کندی و یا هنگ کردن گوشی همراه باشید.
  • پردازنده گرافیکی: استفاده از GPU جدید Adreno 642L که میتواند بسیاری از بازی های گرافیکی روز را برای شما اجرا نماید.

با خواندن موارد فوق متوجه عملکرد گوشی آنر۷۰ شده اید که از سطح خوبی برخوردار است. اما باید سایر ویژگی هایی که در بخش سخت افزار قرار دارد را بدانید که اصلی ترین آنها عبارت اند از:

  • حافظه داخلی: استفاده از حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایت که این بخش از کارت SD پشتیبانی نمیکند.
  • رم: 8 و 12 گیگابایت که قطعا با سرعت بسیار خوبی در طول کار با گوشی همراه خواهید بود.
  • باتری: 4800 میلی آمپر از نوع لیتیومی که غیرقابل جا به جایی بوده و با شارژر 66 واتی عرضه خواهد شد که در مدت زمان کمی میتوانید شارژ گوشی خودرا به صددرصد برسانید. همچنین در بخش شارژ معکوس میتوانید تا 5 وات را در اختیار داشته باشید.

قیمت گوشی Honor 70

قیمت گوشی honor 70

قیمت گوشی آنر 70 براساس اطلاعاتی بدست آمده چیزی حدود 380 یورو خواهد بود که در متن فوق به آن اشاره شد این محصول تنها در یک مدل FNE-AN00 عرضه خواهد شد که برای خرید میتوانید به رنگهای مشکی، سبز، آبی، نقره ای دسترسی داشته باشید.

لازم به ذکر است بدانید که این محصول با ویژگی های خوبی نظیر 5G همراه بوده است که به نسبت قیمت اندکی که برای آن درنظر گرفته شده است میتوان از این گوشی به عنوان محصول با ارزش نام برد که حتما بخش سخت افزار و دوربین محصول را مطالعه نمایید.

دوربین گوشی آنر 70

دوربین گوشی آنر 70

بدون شک دوربین محصولات اندرویدی یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که کاربران امروزی برای خرید آن حساس هستند. برای بررسی دوربین این محصول با ما همراه باشید.

مشخصات دوربین اصلی:

  • دوربین اصلی این گوشی از 54 مگاپیکسل کیفیت برخوردار است که با استفاده از آن میتوانید تصاویر زیبایی تهیه کنید. در این بخش میتوانید به دوربین 50 مگاپیکسل فوق عریض در کنار 2 مگاپیکسل عمق دهی در کنار ویژگی های فلاش دوگانه LED، HDR، پانوراما دسترسی داشته باشید.
  • در حالت فیلمبرداری نیز میتوانید به کیفیت های 4K@30fps، 1080p@30/60fps دسترسی داشته باشید.

مشخصات دوربین سلفی:

  • دوربین سلفی این محصول مانند دوربین اصلی از کیفیت خوب 32 مگاپیکسلی برخوردار است که در این زمینه میتوانید به ویژگی HDR دسترسی داشته باشید که در حالت فیلمبرداری تنها به کیفیت 1080 با 30 فریم برثانیه بسنده شده است.